Ons eerste verslag - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Penny Nicols - WaarBenJij.nu Ons eerste verslag - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Penny Nicols - WaarBenJij.nu

Ons eerste verslag

Door: Penny

Blijf op de hoogte en volg Penny

14 Januari 2014 | Nederland, Badhoevedorp

Nou daar zitten we dan! In het ibis budget hotel, klaar voor overnachting en dan morgen in het vliegtuig naar Guangzhou, daar paar uurtjes wachten en dan verder vliegen naar Hanoi. Eindelijk is het dan zo ver. Ik vind het nog wel gek, net alsof het niet echt is. Maar echt is het. De backpacks zijn gepakt, het was voor mij nog ff een klus maar het is gelukt (m'n toilettas nog wel bij papa, maar dat telt niet toch...?) Visum is geregeld, eerste 2 overnachtingen in Hanoi zijn ook geboekt, we zijn al online ingecheckt. Was maar goed ook, nu hebben we onze stoelkeuze aan kunnen passen naar 2 stoelen aan de raamkant. Anders zaten we in de middenrij. Krijg je dadelijk dat iemand een uurtje of 8, 9 of misschien wel 10 tegen je aan slaapt, hangt of snurkt. Nee bedankt!

Dadelijk gaan we nog wat relaxen, beetje tv kijken, kletsen, beetje zenuwen (ik dan;)) en dan slapen. Morgen hier ontbijten en met de shuttle bus naar het vliegveld.

We hebben er zin in! Wij gaan vijf weken genieten, relaxen, geweldige ervaringen opdoen, nieuwe plaatsen, etenswaren, mensen ontdekken. Ohja en nog meer genieten! Ik zal proberen zoveel mogelijk verhalen te schrijven om jullie mee te laten genieten. En ja, vooruit, ook jaloers maken.

Lieve groetjes Penny en Jan

Ps. Foto`s van sneeuw enzo zien we graag... ;-)

• 14 Januari 2014 - 21:03

Chantal :

Geniet van de prachtige reis! Ik ga jullie verslagen zeker bijhouden en lezen! Hele fijne vakantie! Liefs Chantal (collega van de IV)

• 14 Januari 2014 - 21:30

Wilma Nicols:

Ga er samen lekker van genieten,het begin is gemaakt!!! Xx

• 14 Januari 2014 - 21:38

Hennie Embregts:

Penny,
    Wow wat een verrassing. Genieten hé meis.
    Ik kijk nu al uit naar alle verhalen die volgen....
    Maak er een onvergetelijke tijd van samen met je vader!!!
    Liefs Hennie Embregts

• 14 Januari 2014 - 22:18

Silvia:

Heel veel plezier, geniet en maak veel foto's!!!
    X silvia

• 14 Januari 2014 - 22:49

Heidi:

Heel veel plezier samen! Ik ben ontzettend benieuwd naar de verslagen. Goede reis. Kus

• 15 Januari 2014 - 07:25

Babsie:

Joehoe! Geniet! Ik ben benieuwd naar de foto's die je gaat maken...ik wens je veel creativiteit toe ;) X

• 15 Januari 2014 - 09:05

Melanie Folkers:

Heel veel plezier, genieten van alles wat op jullie pad komt. Maak er een onvergetelijke reis van. We zullen jaloers maar ook met plezier jullie reisverhalen lezen. Het is jullie gegund.

• 15 Januari 2014 - 09:22

Manon Nicols:

Lieve Papa en Penny,

Ik wens jullie nogmaals héééél veel plezier!! Geniet er van, want die vijf weken die vliegen voorbij!
    Super leuk dat wij jullie kunnen volgen en kunnen meegenieten van wat jullie allemaal gaan beleven!
    De vakantie is nu begonnen! Een fijne reis, lekker relaxen in het vliegtuig, op weg naar de zon!

Hou van jullie!

Dikke kus en heel veel knuffels!
    Je dochter en zus

• 15 Januari 2014 - 14:57

Karlijn:

Veel plezier geniet ervan!

• 16 Januari 2014 - 07:51

Eric:

Geniet er maar lekker van. Jullie hebben er lang genoeg naar toe geleefd. Fijne vakantieeeee!!!!

• 16 Januari 2014 - 12:30

Karin:

Hallo daar samen,

Wat leuk dat jullie dit ook saampjes gaan doen.
    Wens jullie heel veel plezier, en lekker genieten.
    Enne.. ,geen ongelukken maken. Pas goed op elkaar!

Groetjes karin en willemxx

• 16 Januari 2014 - 19:54